Reklamację należy zgłosić na piśmie z podaniem:

– daty zawarcia umowy sprzedaży,

– przyczynę reklamacji,

– numer zamówienia (lub login klienta),

– zapłaconą kwotę,

– metodę płatności,

– żądanie klienta (wymiana towaru, zwrot pieniędzy).

Informację o reklamacji należy przesłać na jeden z poniższych adresów e-mail:

reklamacje@chema.rzeszow.pl

chema@chema.rzeszow.pl

zbyt@chema.rzeszow.pl 

Formularz zgłoszenia reklamacji można pobrać klikając tutaj.

Reklamacja zostanie wyjaśniona po przekazaniu od klienta pisemnego zgłoszenia i produktu podlegającego reklamacji.

Informujemy, że używamy plików cookies w celu umożliwienia użytkownikom korzystania z wszystkich funkcjonalności oraz tworzenia anonimowych statystyk serwisu.
Oznacza to, że każdy ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Jeśli nie wyrażasz na to zgody, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie serwisu. Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień w przeglądarce oznacza akceptację plików cookies.

Prosimy także o zapoznanie się z polityką prywatności, która zawiera wszystkie szczegółowe informacje z zakresu przetwarzania danych osobowych.
Zamknięcie komunikatu i/lub dalsze korzystanie z serwisu oznaczać będzie wyrażenie zgody na przetwarzanie danych zgodnie polityką prywatności.

×